dimecres, de juliol 26, 2006

Condicional, de nit

El còctel de l’amistat ha perdut les mesures.
Si el got tomba jo vaig en barca,
Si l’alcohol raja els ulls vessen,
Si el gel es fon la carn s’escalfa.

Si juguem amb tònica
Ella ens ho paga amb sordesa;
Si la ginebra es perd al mapa
No hi ha mont que no ens pertanyi.

Si m’enfilo eròtic, gairebé mai,
La compassió té gust a cervesa.
Si em disculpo, com sempre,
La ràbia m’acarona fins una altra.

Si no sé per què, tu ets més important;
Si no vols saber, jo em rendeixo.
Si som incondicionals, no caldrà
Fabricar futurs que no ens pertanyen.

Quan no poses mesures
Fem plegats la mescla.

1 Comments:

Blogger República B612 said...

Doncs compta amb mi per mesclar el que sigui! Jo no perdré ni monts ni móns per culpa de la ginebra. Però amb que mesclaré la tònica si no queda vodka? :)

9:52 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home