dimecres, de setembre 20, 2006

Correspondències

Ho sé, sóc un fantasma de la inconstància. Em demanen la màniga i dono el braç, però m'esfumo quan cal convidar-te a un cafè. Convido quan el buit ressona, però si la bossa sona no sóc qui per despullar-la. Faig llistes de colors, en estructura binària, i com si res construeixo una política dual, impossible, de dir no per dir sí.

En fi, es podria dir que sóc el mateix. Sense disfresses. Però encara ens queda el llenguatge, a qui cito textual com si fos literari, per recordar que tota paradoxa té en sí mateixa una bellesa que se'ns escapa. I que és tan nostra...


TE QUIERO

No te quiero sino porque te quiero
y de quererte a no quererte llego
y de esperarte cuando no te espero
pasa mi corazón del frío al fuego.

Te quiero sólo porque a ti te quiero,
te odio sin fin, y odiándote te ruego,
y la medida de mi amor viajero
es no verte y amarte como un ciego.

Tal vez consumirá la luz de enero,
su rayo cruel, mi corazón entero,
robándome la llave del sosiego.

En esta historia sólo yo me muero
y moriré de amor porque te quiero,
porque te quiero, amor, a sangre y fuego.

P.Neruda

1 Comments:

Blogger República B612 said...

La inconstància no importa si el missatge que arriba és bo. No dóna per matar al missatger que arriba uns mesos després del silenci a donar-te un poema com aquest.

No vull parlar d'amor
perquè les paraules se'm cansen
abans de sortir-me dels llavis.
He après molt poc
d'aquest trosset de vida.
Però sé ben clar
que a força de repetir-les
les pors es tornen veritats,
reals, fredes i cabrones,
com dagues sota el llit.
Torno a amparar-me en el silenci.
Que parlin els ulls i,
sisplau, que el temps s'afanyi!
de

10:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home